Utveckla nya eller befintliga tjänster

Att kontinuerligt utvärdera, förbättra och komplettera tjänster och produkter är en överlevnadsstrategi och nödvändighet för att stå sig i dagens globala konkurrens.

Vi har bred och djup branscherfarenhet och expertis inom tjänste- och produktutveckling med både nya och befintliga tjänster och produkter. Genom user research-metodik, service design, omvärldsanalys och konceptutveckling designar, utvecklar och genomför vi tjänste- och produktstratgier som levererar attraktiva användarvänliga upplevelser.

Vi hjälper företag att paketera och sälja det kunderna faktiskt behöver och vill ha, på rätt sätt, helt enkelt.

Vi hjälper dig med:

  • Produktstrategi

  • Konceptutveckling

  • Service design

  • User research

  • Omvärldsanalys

  • Kundresor

  • Prototyping

  • Användarupplevelse

  • Interaktionsdesign

  • UX copy

Vi hjälper dig med:

  • User research 

  • Insiktsarbete 

  • Kundresor 

  • Touchpoint mapping 

  • Prototying 

  • Användarupplevelse 

  • UX-copy 

  • Visuell design 

  • Interaktionsdesign 

  • Konceptutveckling 

  • Service Design 

Utveckla nya kundupplevelser

Skillnaden mellan en framgångsrik och en mindre framgångsrik tjänst eller produkt ligger i kundupplevelsen. Vi drivs av att skapa kundupplevelser som ger fler affärer och som känns ”Wow!” och ”Oj, vad enkelt det var!”.
 

 
Med User Research och kundresor kartlägger vi trösklar och förbättringsområden för en smidigare och enklare upplevelse för användarna. Vi arbetar med snabba agila tester för att veta att vi gör rätt saker, på rätt sätt  och på rätt ställen. En väl utformad kundupplevelse är konkurrensfördelen som skapar tjänster med återkommande, lojala kunder.